Kızlar bi düşük yaşamıştım maalesef temmuz 3ünde, sonraki reglim hemen geldi ağustos 4ünde regl oldum. Ama bu ay reglim gelmedi, 7 gün gecikti. zaten korunuyorduk eşimle ve her ihtimale karşı erken gebelik testi yaptım bu sabah, negatif. Başına böyle bi şey gelen var mı? Düşük sonrası düzensizlik olur mu?