br2023 benim dogumumda malesef kötü geçti ebem bebek senin içini parçalayıp geldi dedi ameliyathaneyi bile hazırlattı 2 parça var dedi eğer onları birlestiremezsem sürekli kanaman olur bu yüzden ameliyathane hazırda bekletiyorum dedi dedim oraya gidersem ne olacak daha çok kesip bicecekler dedi yalvardım dedim ne olur yollatma beni oraya elinden ne geliyorsa yap dedim kadın Allah razı olsun ilmek ilmek işledi baya uzun sürdü dikişim hamdolsun sonunda dediği iki parçayı bulup birleştirdi birde bana doğumda kesi atıldı beni orası mahvetti resmen balon gibi şişmişti yataktan kalkamıyordum 2 3 kişi beni yataktan kaldıran kadar yüreğim parcalaniyordu ağrı bende de oluyordu çoğu kişi idrarı yapınca yanıyorsa hemen iglesir dediler ama benimki hiç yanma olmadı birde 3 gün kabızlık çektim o da beni ayrı mahvetti gece zeytinyağı içtim sabahı lavaboya cikabildim ben düzenli temizligimi yaptim doktorum ılık suya batikon dök öyle tualetten sonra onla kendini yıka iyice kurula demişti annem yumuşak pamuklu bezler ayarlamisti onlarla da ekstra yine yara yerlerini kurutup tekrar batikon sürüyordu temizlik çok önemli ne kdr güzel temizler kurularsan yaran da iglesir agrin da kalmaz ilk 20 gün normal pozisyonda oturamadim zamanla oturabildim yani sözde normal doğum iyi diyorlar ama benimki malesef kötü geçti şimdi bu ikinciyi nasıl olacak çok korkuyorum 37 haftadayim yaklaştı artık doğum ne olacak bilmiyorum Rabbim sana da şifa versin Cnm antibiyotik veriyorlar zaten 1 haftalık onu düzenli saatini şaşmadan iç oda etkili olacaktır