Rojbin1907 29+2 deyim kız bebişim olacak ve henüz isim bulamadık güzel ve anlamlı kiz isimleri önerir misiniz?
Guzelanne56 Rojbin1907 alya lina koyacağım🌸 Dıger turlu arya, liya, lena, âla, pera, ada, ceylin Tercıhlerım arasında bunlar da var mı ama alya lina daha ağır bastı❤️ İlk başta kayla su istedım ama eşim istemedi rahmetlı oğlumuzun ismine yakın dıye
2bebekanne Rojbin1907 İnci Lina koyduk biz🌸🤍 Ama aklımda olanlar Güneş, Umay, Öykü, Duru, Nil, Sahra,Nehir ☺️