Suliss76 Şükür bunu da yazmak nasip oldu Forum’u 5 haftalık hamile olduğumu öğrendiğimde indirmiştim o günler aklıma geliyor duygulanıyorum şu an uygulamada son 10 gün gözüküyor aşırı heycanlıyım
Rukicanga Bizim de son 13 gözüküyor resmen devirdik hiç bitmeyecek gibiydi benim için. Şimdi her an gelebilir diye bekliyorum. Sağlıkla gelsinler insallah 🥰🥰
Suliss76 Habbklvz Yaa benim de cuma kontrolüm var bende aşırı heycanlıyım eskisi gibi haraketli değil sizin de öyle mi
Asli_uyar Benim de son 11 kızlarrr. Geliyor gelmekte olan 🌸 ağrınız sancınız var mı? Benim bu akşam biraz ağrım vardı bel ve karın bölgemde. Akşam yemeği fazla kaçırdım ondan mı bilmiyorum. Evin içinde sürekli yürüdüm biraz rahatladım. Cumartesi günü benim kontrolüm de. Çatı muayenesi oldunuz mu?
Suliss76 Asli_uyar Benim batma olmaya başladı belli aralıklarla 1 2 saate bir oluyo çok değil çatı konusunda oldum özelde ama anlamdım kesin mi değil mi cuma randevum var onu iple çekiyorum 😅😅😅 bazen belimden geliyor ağrı popomun üstüne otıruken canım yanıyor biraz
chrysanthemum Son 11 benim de nişan bugün geldi çatı muayenesinden sonra ,doktorum cumaya kadar başlamasını bekleyelim dedi bebişim şişko olduğu için karın çevresi iki hafta önde dedi kilosu 3550 bakalım hayırlısı😇😇🐥
Suliss76 chrysanthemum Yanlış anlamazsanız nişan nasıl bişey benden beyaz bi akıntı geldi o nişan mı oluyo
Asli_uyar Suliss76 ayy canınız yandı mı çatı muayenesinde. Benim doktorum bir şey demedi daha cumartesi yapar mı bilmiyorum. Cumartesi tam 39 oluyorum bu arada.
chrysanthemum Suliss76 yapıs yapış mukus aslında cok az degıl baya geldı bendd herkeste aynı mıdır bılemıyorum benımkı kanlıydı ama normal akıntıyla baya farklı oldugunu farkedebılırsınız
Suliss76 Asli_uyar Hiç korkma var ya bazıları o kadar abartarak yazıyo ki burda okuyorum yok 10 dakika ayağa kalkamadım cart curt Çok özür dileyerek söylüyorum ilişki yaşarken daha çok acıyo bana kalırsa Kendini kasmaman lazım benim Doktor’um bi anda yaptı neye uğradığımı şaşırdım açılma varmı diye Baktı 2 parmağı ile Jel sürdü bu kadar ha kendini kasarsan canını acıtabilir belki onu bilemem açıkçası
Suliss76 chrysanthemum bende bi postta okudum beyaz kessik bi şekilde geldi yazmış onun için merak ettim cinsiyeti ne bebişin