geçen gün instagramda bir gönderi gördüm. altında sezeryan ile ilgili yorumlar vardı ve hepsi aşırı acılı, zor hatta korkunç tecrübelerdi. ben sezeryan olucam muhtemelen ve ilk gebeliğim. gerçekten süreç çok mu zor oluyor? tecrübeli anneler yazabilir mi