Afram05 Merhaba kızlar test yapan var mı? Bende karin agrisi falan hic bisey yok gecen ay regl zamani hem karnim agriyordu hem sinir küpüydüm bu ay pamuk gibiyim. Ayyy insallah bu ay Allahım hayirlisiyla
Afram05 Ftmn123- benimde 1 gunum kaldi ama belirtim yok testte yapmadim korkuyorum negatif cikar diye sizde durum nasil
Yldrmmmm Afram05 saldım artık ya her ay bir ümit bir heyecan hayırlısı bundan sonra rutinleşti artık 😅
Esiilaa Gecen ay kimyasal gecirdim:( bu ay denedik yine adetim normalde yarın ama kaset test yaptım bugün negatif:( umuudumu kaybettim bende bu ay için :(