Merhaba kızlar.. Hamile olup kolestazi olan var mı? Nasıl anladınız, iyileşme süreci nasıl gidiyor?…..
Kollarımda ve bacaklarımda kaşıntı başladı ve kızarıklık oluştu..1 haftadır daha çok ilerledi ve kolestazi den şupheleniyorum.. Perşembe günü muayenem var doktoruma söylemeyi düşünüyorum…. Yoksa acil mı gitmeliyim?