elif475475 zaten detaylı 18-22 arası yapılıyor erken değil gayette yerinde bence, değer turlu gerçekten sacmalık. Ben bi bebegımı doğumdan sonra kaybettim ve yeterince hassasım bu konuda Şuan kızımı bekliyorum, doktora gıttım tutturmuş nipt yada fetal dna yaptır dıye. Adama dıyorum kı ıstemıyorum ne cıkarsa çıksın aldırmıcam güzel bı hamılelık gecırmej istiyorum gerek yok ay demez mı ama sorunlu çıkan bebeklerı anne karnında ölduruyoruz dıye. Esım delırdı ben evladımı vermısım toprağa çocuğuma kıyamam dıye hıc bır testı de yaptırmadım. Sadece detaylıya gırdım, Perinıtolog başladı nıpt fetal dna onerırım yaptırın en azından ne olduğunu bılın dıye en son ikna edemediler detaylıya gırdım. Allah’a sukur de ıyıkı yaptırmamışım hersey yolunda çıktı, resmen insanların duygularıyla oynuyorlar yaptırmak ıstemeyen yaptırmasın aldırmak ıstemeyen doğursun bebegını, ayrıca o kadar test yapıp down doğan bebekler de bu kader kısmet işi, yada down denılıp saglıklı doğan bebekler de var. Gerçekten yalnızca Allah’a ınanıyorum ılk bebegımde böbrek de ufak büyüme harıc hersey sağlıklıydı sonuç olarak doğduktan 2.5 ay sonra cokkk alakasız bı sebepten kaybettık oğlumu. Yanı test mest hepsı boş Allah’ın takdırı❤️ ayrıca bebegımde böbrek buyumesı vardı ama cok sağlıklı doğdu en ufak sorunu yoktu bobrek buyumesı bıle doğumdan sonra gecmıstı, ama oglumu solunum yolu enfeksiyonundan kaybettim.
O yüzden bu böbrek büyümese down falan fılan takmayın çocuğun suyu az olsa down fazla olsa down doktorlar down demek ıcın bahane arıyor resmen