Bestecnplt 33+3 de su azalması sorunu yaşayan oldu mu kaç hafta idare etti normal doğum düşünüyordum bir tur da kordon dolanması var dedi doktor telaş yapma her hafta kontrole gel dedi ama bilmiyorum
elif475475 Bestecnplt yani bende kordon dolanması vardı öyle doğum yaptım ama bende hiçbir zaman su azlığı olmadı. O konuda bir şey diyemeyeceğim. Ben normal doğum yaparken dolanmış halde doğdu. Hatta ablam iki tur dolanmış halde normal doğum yapmıştı
Gokturkmom_ Bestecnplt annem benim hamileliğimde kordon dolanması varmış çok zor doğum yapmış en zor doğumu benmişim öyle anlatır hep
Edsn Bestecnplt lütfen başka doktora muayene ol doktor seni şimdiden korkutup sezaryene hazırlamaya çalışıyor olabilir
elif475475 Bestecnplt evet onu doktorunuz sürekli kontrol edecektir zaten. Bizimki not almıştı her gittiğimde özellikle ilk ona bakıyordu
Bestecnplt Gokturkmom_ erken doğmasın da sezeryan olurum diyorum artık me yapayım çünkü suyumda azalma varmış öyle dedi doktor 🥺
Gokturkmom_ Bestecnplt sağlıklı gelsin de nasıl gelirse gelsin hiç kafaniza takip kendinizi üzmeyin herşeyin bi çözümü var ☺️
Beyzatls Suyun kaç cm soyledi mi dr? Bende de sınıra yakın hergün sabah akşam havuç suyu sıkıyorum katı meyve sıkacagında içiyorum yükseltiyor ama cok değil bide günde bir deveci armudu bol su 33+3 üm
Bestecnplt Beyzatls yaa aynıymışız suyu kaç olduğunu söylemedi sadece sınırdasın panik yapma ama kontrole gel sürekli ve bebek hareketlerini kontrol et dedi neden olurmuş bebekte veya sizde bi sağlık sorunu var mıydı
Bestecnplt Beyzatls bi de benim idrarım beyaz renk şuan su içsem de içmesem de şeffaf renkte o da beni strese soktu
Yduygu Beyzatls kac cm suyunuz acaba aynı haftadyım sızle ve aynı sekılde suyum cok az 4,5 5. 6 cıkıyor degısıyor
Makbule_ Yduygu herkesin bi derdi var bende 26+5 suyum 23 cıktı çokluğundan dolayı karnım büyük sancılarım oluyor sık sık idrar sıkıntım var Allah herkese kolaylık versin
Yduygu Bestecnplt aynen pyle ekım bası gıbı haftaları ıyı olur artık dogmak için Pekı sızın de karnınız mınıcıkmı su olmamsındanmı
Bestecnplt Yduygu benim karnım küçük evet 8 aylık gibi değil ama iki gündür idrarım çok açık renk sabah idrarı koyu olmalı mesela yine çok açık beyaz gibi suyum geliyor farketmiyor muyum bilmiyorum