esah valla biz hicbir sey konusmadik ben kendime guveniyodum😂 dedigim gibi hissedilgini bilmiyordum kimse beni sakinlestirmeyince dhaa da panik oldum. Ne ara bayilttilarsa bayiltmislar. Ben ameliyat baslar baslamaz ben hissediyorum ben hissediyorum diye tekrarlayip durunca seninle ugrasamayiz diyip bayilttilar heralde 😄 bi uyandim ameliyathane kapisindan cikiyordum odama geldigimde kendimdeydim zaten. Genel anestezi istemedim sonrasinda kendine gelmek uzun suruyor bir de bebege geciyor diye. Bir de ameliyattan sonra karna bastirma olayi oluyor genel anestezide uyusuk olmadigin icin o agrilari hissediyorusn. Spinalde bu avantaj oluyor cunku oran uyusuk oldugu,icin hicbisey hissetmiyorsun. Bende bel agrisi boyun agrisi hicbir sey olmadi. Ameliyattan sonra bol bol kahve ictim