gokyuzu1 kızlar çok merak ediyorum 😃 Gebeliğim 4 yaşında bir kızım var 12 haftalık hamileyim bugün gün içerisinde dondurma yiyordum çok şiddetli bir şekilde birşey hissettim konduramadım ne olduğunu,arkadaşımda yanımdaydı bi an koltukta zıpladım o hisse karşılık ben kızımı 16 haftalıkken yavaş yavaş hissetmeye başlamıştım.Bu kadar erken bir haftada tekme hissedilebilir mi yoksa kramp falan mıydı 😝 yaşayan oldu mu ?
myangelson gokyuzu1 kramp olacağını düşünüyorum tekme imkani yok hissetmenizin hadi bir kıpırtı deseniz yine zor ama bir ihtimal derim de tekme mümkün değil 😅
gokyuzu1 myangelson Evet bende öyle olduğunu düşünüyorum asla bir kıpırdama falan değildi yerimden zıpladım 😃
gokyuzu1 Barbie77 Ama acılı bir kramp değildi takip edeceğim ve yarın tekrar dondurma yiyeceğim 😝 bakalım neler olacak ihihih
Beybyi Lütfen burası 45 yaşındakilere kapatılsın belki sevinçten soruluyor olabilir size yineyeniden adlı şahıs bu kadar rahatlıkla saçma bı yorum yapınca artık dayanamadım heryerde aynı yorumu yapıyor 🤷🏻
Yeniyeniden Beybyi ya valla şaka gibisin 12 haftalık tekme nasil vursun millet 20 haftada zor hisediyor oda kipirdama😀 45 yas uzeri değil ama cahiller girmese daha iyi olabilir 😉
_Mehtap_mehtap İkinci gebeliklerde hareketler daha erken hissedilebiliyor doktorlar bile onaylıyor bunu