Gencanne06 ayskkc bende bu konu için başlık açacaktım bugün kontrole gittim 6+5 kese iyi gelişmiş ama bebek görünmüyor dedi normal mi acaba
Zehra_ulgr3838 ayskkc normalde 5 hafalikkengorunur ama geç döllenme varsa 7 yada 8 haftalıkken fln gorunuyo ben 8 haftalıkken hem bebeğimi gördüm wm kap atışını duydum şuanda 17 hataya girdik