Kızlar merhaba 💐3 adet kimyasal gebeliğim var. Temmuz ayında geçirdim en son düşüğümü 😴Doktorum daha önce ki yapılan kan tahlililerimi görmek istedi, tahlilleri baktığında da insülinimin yüksek olduğunu söyledi benim böyle bişeyden haberim bile yoktu hep bana normal denilmişti🥴Doktorum tekrardan araştırılması için kan tahlililleri istedi tabi bu kan tahlilillerinde de insülinim tekrardan 30 çıkmış 🫣Bunun bir engel olabileceğini söylemişti düşükler için henüz yeni kan tahlilillerimi göstermedim doktoruma çalıştığım için😮💨 İnsülin kaynaklı böyle bir süreç yaşayan var mı süreç hakkında bilgi verir misiniz 🙏🏻🥹💐