Neslihankrhmt Haftaya muhtemelen sezeryan olacağım,ilk doğum olacak korkum var çok fazla lütfen rahatlatıcı şeyler söyleyin ağrıdan sancıdan korkuyorum yalnız olmayacağım annem KV olacak yanımda ama yine de rüyalarıma giriyor uyuyamıyorum 😭
Tugces09 Neslihankrhmt 22 ağustosta 39+6 da normal kontrole gittiğimde doktorum yarın gel sezaryene alalım dedi normal düşünüyordum o zamana kadar fakat sancım vs yoktu çatı kontrolünde de darlık çıkınca sezaryene döndük 1 gün önce öğrendim yani sezaryen olacağımı.. ama hiç korktuğum gibi değildi doktoruna güven herşey hemen hallolup geçiyor. Sonrasında da yürüyüş ve hareketli olduğun sürece ağrıların çabuk gececek inşallah 🙏🏻 bebeğinin ve kendinin sağlığına odaklan bebeginle kavuşacak olmanın heyecanını yasa gerisi çok boş 🙏🏻
Esum48 Neslihankrhmt gecen ay spinal sezaryen oldum ameliayt hic korkulcak bir sey degil. Sonrasinda toparlanmak zaman aliyor yaninizda biri kalinca kolayca toparlaniyorsunuz 😇
Silaybooo123 Neslihankrhmt herkesin doğumu ve acı eşiği aynı değildir. Fakat bende çoook korkuyordum yok iğne acıtır mı hisseder miyim şu bu vs diye ama hiç bir şekilde canım acımadı sadece bebek çıkarken boşluk hissiyatı oluyor onun dışında asla korkmayın Rabbim sağ salim kavuştursun