eliffff34 4 sene oluyor 🙈 yarım saat kadar muayene sürdü muayeneyi yapan kişi her ayıntısı ile baktığı yerleri anlattı bende ekrandan izledim ultrason fotoğrafı verdi ve dijital olarakta diğer fotoğrafları verdiler yanlış hatırlamıyorsam CD ile vermişlerdi flasha atmıştık ben çok memnun kaldım 😊 ayrıca giriş kısmı da sıkmıyor çayımı kahvemi alıp oturmustum gelenler için hazırlanmış bir alan 😊 bende reklamcıları gibi hissettim bir anda tabi 4 senede ne değişti fikrim yok 🤷🏻♂️