edagll merhaba bir şey sormak istiyorum. Ben adetimden iki hafta sonra 14. Gün yumurtlama döneminde eşimle ilişki yaşadım. 3 gün sürdü. Ona göre planlı bir gebelikti yani. 21 temmuzda adet olmuştum. 17 ağustosta adet günümdü bir hafta gecikti test yaptım çok net iki çizgi çıktı ertesi gün kan verdim betam 1370.3 çıktı iki hafta bekledim kese için hemen gitmedim geçen hafta ilk kez gittim doktor adet gününü sordu 6+2 dedi kese olması gereken yerde olması gereken boyutta gayet güzel kalp atışı için küçük haftaya gel dedi kese görüyor ama sadece. Bugün kontrole gittim 7+2 olması gerek ama bebek görünmüyor ama kese var diş gebelik mi diye sorduk hayır dedi. Sonrasında haftaya tekrar gel eğer göremezsem alttan bakarım yine göremezsem sağlıksız bir gebelik mi değil mi konuşuruz iyi veya kötü netleşir dedi. Başka hastaneye gittim bugün alttan baktılar o da kese 1.5 cm dedi ama bebeği göremedim bir hafta daha süresi var dedi haftaya çağırdı ben de abimin eşinin doğum yaptığı doktora sordurdum yengeme. Doktor da 25 m olması gerek görmek için bu ultrasonda 15 m görüyorum o yüzden 10 günü var daha 10 gün sonra yine görünmez duyulmazsa kalp atışı o zaman sorun var deriz demiş. Bu durumu yaşadınız mı o yüzden yazmak istedim