Guzelanne56 Busraozkayaa1 ılaclık degıl kuru dut yiyin sarımsak soğan tüketin. Benımde crp 25-30 o aralık çıkar doktor dısımde dolgu olması bıle yeterlı yüksek olması ıcın dedi. 50 üstü bızım ıcın tedavi gereken şey dedı
Buketgulseker Busraozkayaa1 crp senin vücudunda ateş halsizlik yapmıyor mu ? Bence antibiyotik kullanılması doktor tavsiyesiyle tabi
Busraozkayaa1 Buketgulseker Ateş yok ama halsizlik var ama hamilelegimn başından beri halszlk var enfeksiyon kaynakli oldgnu dusunmuyorm halsizlgin ama olabikrde tabi
Gkya Buketgulseker benimde crp 8 ama doktorum agumentin başladı sabha akşam 5′in altında olması gerekiyor dedi 4 gün kullanıp tahlil vericem birde başka ilan verdi onu kullanmıyrm 31 haftalık gebeyim
Hync1 dut kurusu benim bildiğim hamilelikte yasak ben mastit oldum crp tavandı doktorum bitkisel şeyleri hep yasakladı
Busraozkayaa1 Hync1 Aslında bitkisel seylerle çozebilmeyinisterim ilac kullanmayi hic sevmiyorm ilaclara da güvenmiyorm açıkcasi dutu araştracagım