Tulayy1 Guzelanne56 ohhh çok şükür gerçekten içimi rahatlattınz çok saolun Allah sizlerden razı olsun
Tulayy1 Melike1001 kesinlikle sizin için de umarm bu süreç skntsz belasız güzelce geçer ikimiz de bebisleri kucagimza alrz Allahn izniyle size çok dua edicem yarın kontrolunuz belli olduktan snra haber verin umarm güzel geçer
Sinemce1 Tulayy1 aynısını yaşadım 4 haftalıktı henüz yeni girmiştik 4. haftaya ilk gittiğim doktor kese yok dış gebelik %90 dedi başka doktora gittim hemen beta hcg istedi ardından 2 gün sonra tekrar vermen lazım düzenli bir artış olması gerekiyormuş yoksa dış gebelik dedi. 2 gün sonra gittim beta hcg 3-4 kat artmıştı kese de göründü içinizi ferah tutun o 2 gün neler düşündüğümü ne kadar ağladığımı tahmin bile edemezsiniz gerçekten berbat bir histi
Tulayy1 Sinemce1 gerçekten de öyle byle bekletilmek doktorların da tam açıklama yapmaması kafalarda çok soru işareti brakiyor bin tane de senaryo geliyor akla ama inş dediginiz gb korklcak hiç bişey yoktur inşallah güzel geçer benimde
Sinemce1 Tulayy1 yoktur yoktur merak etmeyin şu 2 günü kendinize zehir etmeyin gerçekten. Dış gebelikte çok fazla belirti oluyormuş. Lekelenme, kanama, kasık bölgesinde keskin bir ağrı vs böyle belirtileriniz var mı
Tulayy1 Sinemce1 gerçekten doğru diyorsunuz zehir etmeye gerek yok kafamı rahat bırakmam lazm şükür yok diğer dedikleriniz