Kızlar herkes bebeğin kilo almasını istiyor ben de küçük doğmasını istiyorum 3 doğum yaptım hepside iri bebek oldu en sonuncu 4 kilo doğdu bu kez daha zayıf daha küçük bebek istiyorum bebeğin küçük olmasınin bir yolu varmı acaba 6 hafta 3 günlük hamileyim