İlk açlık kan şekeri alınıyor sonra içecek içiyorsun 50 ml 1 saat durup tekrar kan veriyorsun sonra sonuca göre şekerin yüksek çıkarsa doktorun 100 ml veya 75 ml tekrar öneriyor içmeni ama aynı gün içinde olmuyor bu o ara da diyet yapmanı kan şekeri takibi yapmanı isteyebilirler, kan sonuçlarından sonra kahvaltı yapıyosun