Melisam Anneler doğum yapalı 1 ay oldu kanamam çok azalmıştı kahverengiye dönmüştü rengi hatta beyaz da oluyordu ama bugün yeniden kanama oldu normal mi acaba korkuyorum kontrole gideceğim de yine de buraya yazmak istedim başına gelen varsa
Zeliha66 Melisam ben sezeryanla dogum yaptim ilk 15 20gün kanamam oldu sonra sarıya döndü 40ım olmasına 3 4gün kala geri kanama oldu.