elif475475 asyap kanama falan yokken sadece ağrı şikayetinde benim doktorum bakmamıştı. Nst falan istemişti böyle bir durumda o yüzden diyorum. Alttan defalarca muayene oldum ben yoksa sebebini biliyorum ve de hiç korkmadıgım alıştığım bir şey artık 😀
Tgbashnn Bende serklajlıyım doktor vajinal kontrolde yapıyor vajen kültürde alıyor 20+2yim bnde sakıncası olsa bakmaz diye düşünüyorum
Tugceaker ceren-123 anladım canm doktorun gerek görmemiştir belki bu yüzdendir oyüzden korkma tehlike olmadığı müddetçe alttan bakılabiliyo