Dünden bu yana böbreğimde sancı var hafifletemiyorum. Dün akşam acile gittim karaciğer enzimlerim yükselmiş ve sağ böbreğimde hafif büyüme varmış. Hiçbir şey söylemeden yapmadan eve geri gönderildim ama canımdan can gidiyor. Ne yapsam hafifler bilmiyorum.