32 haftalık iken kendi doktorumda 2227 idi 34 de devlete gittim 2300 dedi. 36+4 de İstanbul a taşındım ilk oğlumu doğum yaptığım doktoruma gittim 3100 dedi orada çocuk doktoru olmadığı için arkadaşına yönlendirdi bugün gittim 37+0 oldum 3400 dedi. Üç farklı doktorda farklı sonuçlar cumartesinden beri 300 olmask imkansız gibi. Cuma sabah sezeryan olacağım hiç tanımadığım doktorda. Sizlerin kaç kilo 37 de bana kalırsa 3200 ancadır