Meryemece Arkdaşlar bugun devlete acile gittim rahatsızım diye ultrosonla baktılar bebegede ben normalde özele gidiıyorum normalde 10+2 yim ama 10+6 olarak cıktı suan hızlı geliştigi içinmi oyle ilerleyen zamanlarda doktor normal haftasına döner dedi.
hohomoromu Meryemece canım önde olsun haftası işte daha ne ıstıyosun 😊 zamanla haftasını dengeler ya da dengelemz ilerde de gıdebılr haftasnn ılerde olması kotu bıse degıl kı benm ılk gebelkte 2 hafta ilerdeydı hep hemen hemen 😊💙👣