Merhaba kızlar 🌸
Ayın 5inde anestezili rahim filmi çekildim ve sonucumda rahmimde perde görüldü, 6sında onu aldırdım . Biraz kanamam ve baya ağrım var ama gün geçtikçe azalıyor. Sormak istediğim bi konu var bu durumu yaşayıp hamile kalan var mi varsa ne kadar sonra kaldınız.? Merak içindeyim ya 🥹🤲🏻💞