bsr06 Bugün doktora gittim. 24 haftalık hamileyim. Karın çapın dar bebeğin büyümesine engel olur dedi yarın tekrar bakacak. Bunu daha önce hiç duymamıştım. Ne olduğunu bilen var mı tam olarak?