Benimcanimoglum_55 Zynp-ela6 benim oğlum da 39+5 te geldi ama 40. Haftada yatış yapacak umarım suniye gerek kalmadan gelir kendi sancım tek korkum o 🥲
9898- Benimcanimoglum_55 Bende 39+4 oldum cuma 40 oluyo artık belki cuma sancı verir doktorum inşallah geceye sabaha sancım olur suniye gerek kalmaz cuma gününe kadar gelmezse bende suni isticem
Benimcanimoglum_55 9898- ilk doğumunuz mu haftamız nerdeyse aynı suniden korkuyorum ben devlete mi gidiyorsunuz
9898- Benimcanimoglum_55 evet ilk doğumum özele gidiyorum siz ? Bende suniden korkuyorum 🥲 ama başlı başına hep korkuyorum aslında