Migrenligebe Ozellerdeki isguzarlik sebebiyle devlette dogum yapmaya karar verdim. Beykoz devlet hastanesini dusunuyorum. Muayeneye buraya giden veya dogum yapan var mi? Hangi doktoru oneriyorsunuz?
Hilalaldmr04 Migrenligebe Ben Yasin avsara gidiyorum gebeligimin basindan beri ve de cok memnunum 🤷🏻♀️☺️