Bugün 17. Günümüz oğlumla ve hala emmeyi başaramadık. Sezaryan doğum yaptım 4. Gün sütüm geldi o zamana kadar şırınga ile mama ile besledim bebeğimi 1 hafta sonra istemedi onu. 1 haftada kaşık biberon kullandık sonra onuda istemedi. Bu sürede sütümü sürekli sağıp verdim şu an git gide arttı ve malesef pes edip biberona geçtim. Çünkü kusup beslenmek istemiyordu. Bununla birlikte sürekli emme denemeleri yaptık ama hep başarısız olduk. Silikon uçla emiyor ama çabuk pes ediyor bende pnu sevmiyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum. Artık bitsin bu dönem ve emsin istiyorum lütfen dua edin bu zamana kadar ağlayarak geçti lohusalığım bebeğimin bakımı asla zoruma gitmiyor uykusuzluk falan ama ememesi beni çok yıprattı. Dün eve 3 saat emzirme danışmanı geldi yine başarısz ;(