cet35 canım kusura bakma biraz geç yazıyorum ama gittiğim gün doğum yaptım suyum sızdırıyordu sezeryana alındım çok şükür evdeyiz iyiyiz 🙏🏼🤲🏻❤️ Ceysu hanım çok iyi biri bana herşeyi çok sakin, beni korkutmadan anlattı ve çok ilgiliydi ekibi de öyle Allah razı olsun🤲🏻🥰❤️