Hlnnaru Arkadaşlar dün doktor bana kilonun 1300 olduğunu söyledi bu haftada olanlar bu kiloda mi bebeginiz bide beninki plasenta yanlışlığı başlamış onu bebeğin gelişmesini engelliyor acaba sürekli ara öğün yemek ye dedi ama ne yicem bilmiyorum
matmazelinbeybisi tatlibebegim_ sanki haftasına göre biraz fazla gibi mi ne 😜 tosuncuk geliyor sanırım🥰
Hlnnaru numix ben üzüldüm çünkü plasenta yaşlılığı başladığı için erken doğum ve Bebek gelişmemesi çıkıyor ortaya
Nzl_1999 Hlnnaru cnm bnm ikinci kızımda plasenta yaşlılığı başlamıştı ama yinede 3300 doğdu bebeğim fazla kilo şeyine takılma
tatlibebegim_ Gayearasatalay ay evet karıştırdım o haftada 1330 grammış😂29+6da 1700grammış matmazelinbeybisi 38+5de 3445 gr doğdu ama bebeğim hep 2 haftaya yakın önde gidiyodu hep
Gayearasatalay tatlibebegim_ maşallah tombik ilerlemiş bebiş 🥹❤️ inşallah benimki de güzel güzel ilerler sağlıklı doğar 🥹🥹