Hanımlar 3 aydır gyno Ferro kullanıyordum aşırı karın ağrısı yapıyodu dayanamdım ve çöpe attım az önce sağlıkocağından başka bi Demir ilacı istedim ferifer diye bir ilaç yazdı, tadı kakaolu,yumşak içimli,çok rahatsız etmez,emilimi az dedi gyno Ferro kuvvetli emilimi yüksek o yüzden rahatsız ediyordur dedi,Ferifer kullanan varmı acaba aranızda?