Hknbsr semrasemra Hakkında hayırlısı neyse o olsun canım. Üzülme rabbimin elbet bir bildiği ayarladığı zaman vardır ümidini kesme lütfen 😊 en yakin zamanda guzel haberler alırsın inşallah.
Busracetin semrasemra hayirlisi olsun arkadasim bir dahaki ay daha guzel degerlendirirsin , ovulasyon denemediysen denersin hayirli zamanda guzel haberler isitirisin insallah 🍀
semrasemra Busracetin semrasemra Çok teşekkür ederm kızlar🙏🏻Elbet vardır zamanı 🙏🏻 Hayırlısıyla nasit etsin Rabbim
Askkokuluyavrum semrasemra can sağlığı olsun kuzum benim Allah ne zaman nasip ettiyse o zaman oluyor kendine dikkat yemelerine içmelerine soguk almamaya özen göster yumurtlama günlerini geçirme iyi değerlendir namaz kılmayı dua okumayı ihmal etme Allah’ın izniyle olur
Deletedmom004 semrasemra Hayırlısı böyleymiş demek ki canım. Üzülme bu ay olmadıysa gelecek ay olur inşallah 🙏🙏🙏
Crn23 semrasemra uzulme insallah en kisa zamanda hamile olursun dua et hakkinda hayirlisi buymus demekki . ne kadar süredir olmuyor .
Gursesgurses semrasemra canim umut vermis gibi olmayim ama bi hafta daha olmazsa adetin birdaha kan ver. Benim 8. Gün verdim gecikmemin beta 7.4 cikmisti. Suan 18 haftalik hamileyim.
Malatya44 semrasemra ayy canım benim çok üzüldüm. Acaba neden adet olmuyorsun. Kadın Doğumcuya görün bi. Bende de yoksa adet söktürücü alcam cnm.
Malatya44 semrasemra valla ben hiç stres yapmıyorum cnm. Hatta hiç şüphem bile yoktu. Test yaptım geçenlerde silik çıkmıştı. Geçen ayda öyle oldu ama birkaç gün sonra adet olmuştum en güvenilir tahlil kan tahlili. İnşallah önümüzdeki ay hamile kalırsın canım.
Neslihanc Canım benim hiiiç üzülme allahın izniyle olur bende aynı senin gibi olmuştum geciktim, hemen gittim maalesef dediler üzülmüştüm çok dua etmiştim 🤲 Bir dahaki ay yine geciktim bu sefer gitmedim eşimin ısrarı ile gittik hamile olduğumu öğrendim 😍 inşallah darısı senin başına dualarımda yer edeceğim sana da ve tüm isteyenlere 🤲💖
semrasemra Neslihanc ya cnm bnm inşallah , Allah razı olsun🙏🏻 Geçen ay 6 gün geciktim bu ay gecikmemin 5.günündym . İnşallah gelecek aya nasip eder Rabbim🙏🏻
Ayperii semrasemra canim bence adet olmazsn yarin degil diger gun tekrar kan ver 2 degeri artabilir gec tutunma olabilir. Ama ayni hastanede ver
Betulnurtenaltun semrasemra canım ben en son ağuatoda adst görmüştüm snra kan verdim çıköadı idrar verdim çıkmadı addtim 1 ay geçti düiün sonra emars bile girdim meğersem hamileymişim yani ümidini kesme geç belli oldu
semrasemra Nurrrrr idrr testi yptm cnm , 1 gn snra silik çizgi çıktı ama beklediği için sanırım. Hala regl olmadm bugn 6. Gn gecikmedeym