Hilal75 18.haftada bizde de görüldü canım ikili testim filan normal gelmişti doktor küçük ihtimallerden bahsetti kalp parlaklığı için fetal dna yaptırdım sonuç bekliyorum.
Ama çoğu kişiden duyduğum tek bulgu olduğu için geçici bir durum diyorlar takibe alıyorlar gebeliğin sonuna doğru geçiyormuş .
Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸