Hases beni sağlık ocağından aradılar doktoruma sordum oda bana sağlık ocağında sadece tetanoz yapıyolar ama artık 27 ve 36 hafta arası tek doz tetanoz boğmaca ve difteri yapıyoruz sağlık ocağında yaptırma dedi ben de tamam dedim ama sebebi ne hiç bilmiyorum bu aşılara gerek var mı bilmiyorum