Benim bebeğim de 3-4 hafta önden gidiyordu kafası, çok korkmuştum normal doğum zor dedi doktorum yinede bana bıraktı bende gönüllü sezaryan oldum ama tansiyonumda sınırdaydı benim riskliydi. Doğduktan sonra amelşyatta ilk kafasına baktım ve o kadar güzek bir bebekti ki kafası minicik zaten küçücük bebek kafası en fazla ne olabilirdi ki boş yere kendimi korkutmuşum. Asla koca kafalı falan olmuyorlar doktorum her muayenede koca kafalı diyordu. Kimseye aldanma şeker gibi bir bebiş oluyor korkma.