nimetiplikci merhaba 29 haftalik gebeyim dün doktora gittim doktor suyunu begenmedim dedi daha once bu durum yaşayan var mi suyun artması için ne yapmalıyım su azlığı benden mi kaynakli ama ben su içen biriyim bebeğin kilosu da 1500 grm di
fairytale_ nimetiplikci herkes havuc önerıyor canım en etkılısı o suyun azalması bebegın susuz kalması etken dogum gıbı seyler yapar dıye bılıyorum ama strest yapma oyle olucak dıyede bısey yok Rabbım vaktınde saglıkla dunyayya getırtsın