1Ali 35+5haftalığız👶🏻 Kontrolden çıktık çok şükür her şeyi iyiymiş, sancıda çıkmayınca 2hafta sonra gel dedi. 2730gr olmuş miniğim. Sizin bu haftalarda bebişinizin kilosu kaçtı
aden026 1Ali 35+0 da gittim 2930 çıktı kilomuz nst de sancı çıktı 10gun sonra gel dedi banada pazartesi gideceğim 🥰
Nuray33 1Ali 35+6 da 3kilo idi. Nstde ufak sancılar çıktı. Artık haftalık gidicem. 38+6dada doğum olucak daha erken gelmek istemezse tabi😁
1Ali aden026 maşallah miniğe🤍benimde sancı çıkmadığı için 2hafta sonra çağırdı🥲halbuki baya da ağrım var çıkar diye bekliyordum ama nasip vakitlerinde sağlıcakla gelsinler
Asu_moi aden026 sancınız kaçlarda çıktı acaba normalmiymiş benimde belimde bugün ağrı varda yarın gideceğim doktora 35+2🙏🏻
aden026 1Ali gerçekten öyle 💝 sağlıkla gelsinler.. bugünde regl gibi ağrım var çok ve sırt bel ağrısı..
1Ali Asu_moi bende öyle bel ağrısı kasılmayla falan gittim ama sancı çıkmadı, büyüyüp ağırlaştığı için ağrılar çok normal dedi doktorum
aden026 Asu_moi nst kagidinda 40 hizasında görünüyor bir defa, Ben de muayenede doktoruma sormayı unutmuşum da daha sonra kağıttan baktım
Asu_moi 1Ali aa öyle mi🥹içimi rahatlattınız valla inşallah bendede bi sorun yoktur🙏🏻sağlıkla gelsinler🌸🌸
1Ali Asu_moi amin inşallah, bende sancı çıkmayınca şaşırdım baya çünkü şuan bile karnıma doğru yayılan ağrı var ama ilk hamileliğim bilmiyorum normal herkeste oluyormuş demekki🥰
Asu_moi 1Ali bende sizin gibiyim dün gece regl olcakmıs gibi ağrım vardı şimdide belim ağrıyo 🫠evet ilk hamilelik olunca neyden ne anlayacağımızı şaşıyoruz