Kızlar 6+2 dedi doktor geçen hafta o da adet gününü sordu ama ben biliyorum yani adetimden 2 hafta sonra yumurtlama döneminde ilişkiye girdik eşimle o iki haftada değil. Benim de o şekilde bakarsak 6 değil 4 haftalık falan olması lazım neyse bu hafta kontrole çağırdı kalp atışı için bebek görünmüyor dedi kesede de sanırım küçülme olmuş geçen hafta her şey çok normal diyordu. Şimdi de görünmedi kilom da var biraz fazla ondan mi diyorum bilmiyorum bebek görünmedi haftaya tekrar gel dedi sağlıklı mi değil mi diye dedi alttan hiç bakmadı zaten. Bu durumu yaşayan var mi