hemsiregebe 8 haftalığım geçen hafta çok yoğun mide bulantım hatta düne kadar vardı bugün tiksinmeden sabah ve öğlen yemek yiyebildim . Mide bulantım böyle kesilince korktum birşey olmamıştır değil mi ? Böyle olan var mı?