Deletedmom_298 Henüz hamile değilim ama karnımdan bile ultrason baktırırken çok garip oluyorum. Bugün doktora gittiğimde doktor özellikle aşağı tarafa doğru çok bastırdı acı değil ama çok kötü hissediyorum. Gebelik takibinde nasıl olur bilemiyorum😞
Pelinaltnl Deletedmom_298 gebelikte bu kadar bastirmiyorlar güzelim gebelik öncesi bastırma sebepleri kist vs var mı yumurtaliklar falan temizmi bunlara bakıyorlar bende kist vardi oradan biliyorum canim çok aciyordu bastirdiklari için Allah kucağını en yakın zamanda doldursun gönlünden geçen olsun inşallah
Deletedmom_298 Kızlar birde ben 3 ay folik asit kullandım ama üzerinden 6 ay geçti bugün doktora yazdırmak istedim ama sonsuza kadar folik asit kullanamazsın diye tepki gösterdi. 3 ay kullandım bitti mi yani anlamadım.