Aycanby Kızlar bu hafta doğum için gün almaya gidicem doktor geçen hafta hastanede kan bulunmadığı için kanımla uyuşan iki kişi getirmemi istedi ama sormayı unuttum gün almaya giderken mi götürmem gerekiyor yoksa doğum gününde mi bilen var mı
Sumruhazal Aycanby ne ıcın kan istediler tam olarak benımde 1 gün önceden kan takviyesi yapılacak bul dediler ben bugün gittim konuştum kınse yok hastanenin kan bankası yok mu dedım zorda kalırsak takviye yaparız dedıler kafam karıştı o yüzden haftaya perşembe yatısım yapılacak neyle karsılasıcam bilmiyorum saat bıle vermediler şu saatte gel dıe
Aycanby Kızılaya benimle aynı kanda olan iki kişi götürcem kan vericeklermiş ona göre bana barkot vericekler bende sezeryan olacağım gün barkodu götürcekmişim öyled dediler Sumruhazal
Sumruhazal Aycanby banada aynısını dedıler ama ben bulamadım o yüzden zaten mecbur vermek zorundalar doğumunun ne zaman acaba