Merhaba kızlar.
Cuma günü sol kasık kısmım ağrıdı.
Cumartesi günü yine hafif ağrı halsizlik ve birkaç kez baş dönmesi oldu.
Sabah ve akşam iki kez test yaptım çift çizgi çıktı. Adetime 5 6 gün vardı . İlk kez adet gecikmeden test yaptım
Aynı gün akşam emin olmak için kan verdim değerim 17.1 çıktı
Açık kahverengi bir leke de geldi sonrasında olmadı
2 gün bekledim bugün tekrar kan verdim değerim 41.8 çıktı
Sizce normal mi endişeliyim
Etrafımda kimyasal gebelik olabilir hemen ümitlenme düşebilir
Bekle sağlıklı gebelik oluşsun diyenler var
Bu durumu yaşayan var mı. Ne yapmamı önerirsiniz