_canevlat__ 34+5 olması gereken gebelik 33+5 çıkıyor bir hafta geriden geliyor yani doğum tarihi neye göre verilir sat A göre mi ultrasona göre mi bu arada hep haftasıyla uyumluydu ilk defa böyle çıktı doktor kilosu biraz düşük dedi
1anonim _canevlat__ canım doğum tarihi sat a göre verilir gerilik devam ederse erken alınabilir bol bol süt bebek bisküvisi muz karıştırıp için güzel kilo yapıyor
Eren_yks2 _canevlat__ benim de 34 olması gereken bebek 32 33 hafta arası geliyor doktorum devam ederse sezeryan yaparız dedi ama benim ilk çocuğumda 1 hafta geriden geliyordu normal doğum yaptım gayet sağlıklı bir bebek dünyaya geldi bence 1 hafta sapmalar olabilir çünkü hiçbir doktor tam gebe kaldığımız günü bilemezler nst de bir sıkıntı çıkmıyorsa ve suyunuz az veya çok değilse korkulacak bir durum değil bazen genetikte olabiliyor bebek yapısı
_canevlat__ 1anonim çok teşekkür ederim çok stres yapıyorum gittiğim doktor da sağolsun hiçbir bilgi vermedi :((
_canevlat__ Eren_yks2 Anladım sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende sezeryanliyim ona göre gün verir herhalde doktorum çok şükür suyunda eksilme çoğalma gibi birşeyden bahsetmedi hatta 3hafta sonra kontrole gel dedi ben daha erken bekliyordum çağırmasını