btlalbyrk Kızlar süt sağlma makinesi almak istiyorum ama prize bağlı da kalmak istemiyorum çekim gücü iyi olan şarjlı önerebiliceğiniz aşırı pahalı olmayan pompa,mesela e bebeğin kendi markasını kullanan var mı
wildwings09 btlalbyrk Acura marka aldım. Yorumlara bakarak almıştım fiyat performans olarak uygun diye. Hem şarjlı hem elektrikli. Masaj özelliği de var. Bebeğim 14 gün küvezde kaldı her gün 2-3 saatte bir onun için süt sağdım gayet yeterli ben memnun kaldım. Bebiş çıktı hala arada kullanıyorum tavsiye ederim
gktgmom btlalbyrk ben lansinoh elektrikli göğüs pompasını aldım evet kablolu ama çekim gücü baya iyi doğumdan sonra çok işime yaradı bebeğim mememi hemen almadığı için için göğüslerim baya şişti ve çok ağrıdı sağıp süt saklama poşetlerine koyup vermiştim iyi ki almışım diyorum bir de mochinin eller serbest olanından aldım onuda akan sütümü toplamak için kullandım
-incila- İlk çocugumda kraft almıştı eşim alelacele ama baya iyi çıktı. Göğsümü hiç yarada yapmadı. Çekim gücüde iyiydi. Bunda da onunla devam edicem
btlalbyrk gktgmom lansinoh evet çekim gücü falen baya iyi kullanan var çevremde ama ben şarjlı istiyorum açıkcası
gktgmom btlalbyrk şarjlı olarak bebebao markasını öneriyorlar ama ikinci el sitelerde çok satılıyor ben olumsuz yorumu çok olduğu için tercih etmemiştim
-incila- btlalbyrk bende baktım ama garip bir şekilde nette yok. Acil ihtiyacım oldugu için eşim gidip civilden almıştı. Mağasında var mıdır bilmiyorum.