Iross Kızlar dün kan verdim beta 133 çıktı yarın tekrar kan vericem beta takibi için kaç olması gerekiyor artışın bide keseyi beta kaçlardayken görüyoruz ?
Mrvsmt2502 Iross en az 212 olmalı. Vajinal muayene ile 1500, karından muayene ile 5000 üzeri kese görülür . Bebek 6 7. Haftalarda görülebilir
ikincibaharrr Iross aslında betaya ya da haftaya bağlı değil bu durum benim 8+4 de kesem minnacık gözüktü alttan muayene etti kalp atışını duydum eğer haftanız ileri ise 7 den büyük ise karından gözükmezse alttan muayene talep edin
Elifff2112 Iross gecikmenizin kaçıncı gunu kan verdiniz ben adet günümde verdim 136 çıktı bende tekrar kan vericem yarın
Iross ikincibaharrr bat bugün bi kaç hafta bekleyip öyle doktora gitmeyi düşünüyorum eğer kese gözükmezse dediğiniz gibi yaparım teşekkür ederim 😊
hsezenysr Tam 5 haftalıkken 3500beta ile keseyi gördüm 5+5te bebeği ve kalp atışını duydum cihaza göre değişiyor
Elifff2112 Iross aynı bende adetimden iki gun once erken gebelik testi yapmıştım sonra adet gunumde kan testi vermiştim degerlerimiz birbirine yakınmış umarım sağlıklı artar