bende isim secerken o isimde olan insanlarin genel hayatina bakiyorum. ama mesela oglumum ismini koyarken o isimde hep basarili insanlari falan saydik esimle ama kaynanam dediki o isimde bizim koyde alkolik biri vardi sefil hayati varmis ve sokaklarda olub gitmis😄tabi yine caymadik o isimden.birde onemli olan etrafimizda akraba hatta sulalemizde olmamasiydi.simdi kizim icinde insaAllah boyle agirbasli hem gencliginde hem yasliliginda kendisine saygi duyduracak bir isim istiyorum🙃o isim anilinca herkes baksin aceba bu kim nasil biri diye
benim nazarimda boyle tabj