gebelıgımın başından beri sarı kokusz ara ara yeşile çalan akıntım var, tahlıllerım temız akıntı için fıtıl kullandım geçmedi serklaj oldum 12 haftada ama doktor sorun gormedı vajınal muayene de. 23 haftaya gırıcem 3 kere fıtıl krem kullandım gecmedı. Bugun rutın tahlılım vardı ıdrar yolu enfeksiyonu cıktı, doktor duocid dıye bısey başladı. Kullanan varmı? Araştırdığım kadarıyla vajınal enfeksiyon ve ıdrar yolu enfeksiyonuna iyi oluyormuş fıkırlerınızı alabılır mıyım?
aşırı akıntım oldu kullandığımdan beri acaba kötü bısey mı bu