Hasreting Kız bebeğe hamileyim 35. Haftadyım. Merak ediyorum kız bebek için erken olur diyorlar. Sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız
Mrvsmt2502 Hasreting bu teoriye inanarak hep rüyalarımda 38 de doğuyordu kızım ama teoriyi yıkarak 43 e 2 kala doğdu 😂
-Miracle- Hasreting bende 38+6 da doğum yaptım normal doğum oldu o günün sabahı çok fazla yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım sıcak duş aldım gece sancıyla uyandım öğle vakti doğurdum kızımı onları yapmasam 40 bulurdu gibi 😂😂
Aeell Mrvsmt2502 çok zor geçti 1.5 olunca kilosu bana verdiler herseye hazırlıklı olun yaşamaz dediler neler neler dediler ama benim minigim hayata tutunmayı başardı güçlü kizim
Mikrofon0 Hasreting 39+4 de doğum yaptım ilk gebeliğim di hareket çay hurma vs yaptım ama zamanı ne zman sa o an geliyor ne sancım ne ağrım oldu doğru düzgün doğum gününe kadar